tworzenie Wykonywanie i projektowanie stron www, aplikacji internetowych
APLIT Konin Karłowicza 8/32 - tel. 0 501 210 695
projektowanie wykonywanie strona główna
wykonywanie oferta
wykonywanie portfolio
artykuły
wykonywanie kontakt
wykonywanie dlaczego Internet ?
praca praca
Internet



"Internet dziś to super ekspres, który czeka na pasażerów by zawieść ich w nową erę, erę globalnej informacji. Kto nie zdąży wsiąść do niego teraz, jutro może zostać sam na peronie..."

Decyzja o założeniu serwisu internetowego jest w obecnych czasach swego rodzaju koniecznością dziejową. Ogromny wzrost popularności Internetu w ostatnich latach spowodował, że często staje się on jednym z ważniejszych wyznaczników istnienia danej firmy czy organizacji w świadomości jej potencjalnych klientów, partnerów czy konkurentów.

Decyzja ta nie jest jednak tak prosta, jak można przypuszczać. Jest to inwestycja, z która wiążą się nadzieje na osiągnięcie określonych korzyści, a to bezpośrednio przekłada się (wraz z rodzajem naszej działalności) na charakter i zawartość witryny. Inaczej buduje się strony służące promocji firmy, kontaktom z partnerami czy zdalnymi oddziałami, a inaczej sklepy czy systemy logistyczne.

Do najczęstszych obszarów wykorzystania Internetu można zaliczyć:
· źródła informacji,
· środka komunikacji,
· miejsca wymiany towarów i usług,
· miejsca wymiany opinii,
· środka szkoleniowego,
· ośrodka monitorowania i obserwacji.

Rozwijając ten podział można wyróżnić kilka rodzajów witryn internetowych:
· strony o charakterze promocyjnym, uzupełniające tradycyjne kanały reklamy i marketingu;
· sklepy sprzedaży wysyłkowej i bezpośredniej (towary dostarczane są bądź w sposób tradycyjny bądź drogą elektroniczną);
· giełdy i aukcje internetowe - mogą służyć wymianie towarów z jednej lub wielu dziedzin, a jednocześnie, ze względu na rosnącą lawinowo popularność stają się doskonałym miejscem reklamy;
· serwisy ogłoszeniowe dające firmom zajmującym się pośrednictwem możliwość dotarcia do ogromnej rzeszy potencjalnych klientów przy minimalnych kosztach w porównaniu z tradycyjnymi kanałami wymiany ogłoszeń (np. prasa, radio);
· witryny wspomagające zawieranie i utrzymywanie kontaktów handlowych (np. handel hurtowy);
· portale biznesowe;
· portale ekstra- i intranetowe.

Firmowa witryna internetowa jest takim samym narzędziem wspomagania funkcjonowania przedsiębiorstwa jak reklamy w prasie czy uczestnictwo w imprezach wystawienniczych. Ma ona jednak charakter o wiele bardziej masowy. Odpowiednio wypromowana może przyciągać setki odwiedzających dziennie i to przez cały rok. A to oznacza, że wymaga ona o wiele więcej uwagi ze strony jej twórców i właścicieli. Jej zaniedbanie może przynieść wiele szkód. Niepochlebne opinie o jej jakości mogą rzutować na wizerunek całej firmy, rzadkie czytanie (lub wręcz nieczytanie) przychodzących tą drogą pytań od klientów nie zawsze zmusi ich do kontaktu inną metodą. W większości przypadków zrezygnują oni z jakichkolwiek kontaktów z firmą. Stąd też należy sprawić, aby ci, którzy wejdą na nasz serwis poczuli się tam jak u siebie w domu. W końcu na razie są to tylko odbiorcy treści zamieszczonych na naszej stronie, ale za moment mogą stać się naszymi klientami czy partnerami! Niektóre serwisy internetowe są niskiej jakości - pod względem oprawy graficznej czy treści merytorycznej. Nie działają one wtedy jako efektywne narzędzie marketingowe. Strony, które od dłuższego czasu nie są aktualizowane nie mogą zaspokoić rosnących stale potrzeb użytkowników i jako nieprzydatne szybko przestają być celem ich wizyt.

Żeby nie dopuścić do takiej sytuacji konieczne jest zastosowanie kilku prostych zasad:
· regularna aktualizacja i kontrola serwisu;
· dbanie o wysoki poziom merytoryczny zawartości serwisu;
· prostota i klarowność nawigacji;
· utrzymywanie regularnych kontaktów z użytkownikami - odpowiadanie na wszystkie listy, uwzględnianie ich sugestii;
· nieustanna pielęgnacja serwisu od strony technicznej - wykrywanie i usuwanie błędów, optymalizacja wielkości stron, czytelny układ stron.

Cele istnienia serwisu internetowego

Od serwisu internetowego oczekujemy, że pomoże on nam w realizacji jednego lub kilku zadań, takich jak:
1. informacyjne:
- dostarczanie informacji o firmie i jej produktach lub usługach;
- publikowanie najnowszych informacji o przedsiębiorstwie;
2. wyszukiwawcze:
- przeszukiwanie oferty (katalogi, cenniki);
- udostępnianie informacji lub wspomaganie w jej odnalezieniu;
3. handlowe:
- składanie zamówień;
- prowadzenie sprzedaży;
- wspieranie tradycyjnej sprzedaży;
4. komunikacyjne:
- wspieranie działu obsługi klienta;
- utrzymywanie kontaktu ze stałymi klientami i partnerami;
- wspomaganie kontaktów z oddalonymi oddziałami /pracownikami;
5. rozrywkowe:
- udostępnianie atrakcyjnych dodatków utrwalających markę (materiały reklamowe w postaci banerów, gier, grafik itp.).

wykonane projekty:



        sale konferencyjne
sale konferencyjne

Ciekawe linki:  sale konferencyjne | konferencje | gotowe smsy | tłumaczenia  | śruby
promocja turystyki biznesowej  | katalog stron regionalnych  | turystyka | organizacja imprez | noclegi | śruby kwasoodporne | szkolenia


Tworzenie zaawansowanych bazodanowych aplikacji internetowych, sklepów internetowych, e-marketing, pozycjonowanie
Wykonywanie i projektowanie stron www, budowanie aplikacji internetowych
Tworzymy serwisy dla klientów z całej Polski.

Aplit Grzegorz Malinowski
ul. Spółdzielców 3 pok. 324
62-510 Konin
tel. 63 244 22 74

Konin Karłowicza 8/32
tel. 0 501 210 695
biuro@aplit.pl
Internet, komputery, wykonywanie stron www, Konin, Koło, Turek, Słupca - Wielkopolska - Polska